dag 8. Mina 3 Favorit saker.

mina 3 favorit saker är...hhhmmmm....
  • jo jag älskar ju att sola, det är så härligt att bara ligga och steka, musik i ööronen och en stor mjukglass i ena handen och i andra en kall cola, medans man ligger och läsen en spännande bok! HÄÄÄÄÄÄRLIGT!!
  • sen så gillar jag en känsla väldigt mycket, nämnligen känslan att bli ny kär, det är så fantastiskt att bli kär, och speciellt en ny som aldrig träffat innan, den känslan kommer väldigt ofta, speciellt när jag är utomlands :'3, men et kan man nog inte kalla för en "sak" menmen, det är en favorid ;)
  • min kamera är en stor favorit i mitt liv, jag klaar mig inte utan den lilla skiten, haha!
har inga bilder, är hos mormors kompis -.- haha xd
//isolde :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Var med och tävla om dagens blogg.

2011-04-27 @ 08:17:09
URL: http://jonathanssyster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0