dag 7-Hiss & diss, dagens + min dag.

jag kan ju börja med hiss&diss,
hiss:
min mobil,
min kamera,
disney channel
påsk,
sjuk,
diss:
min dator
skolan
ORIGENTERING
kläder,
känslan att vara besviken.
mitt hår
det var nog allt jag ville hissa&dissa

jag berättade om mig dag i förra inlägget, då nu skriver jag om igår..!
den börja med att jag gick upp 07.50, så jag hade alltså bara tio minuter på mig, så jag skyndade mig, hann inte sminka mig, menmen...
HAHA. sen så var det ju skola, sög, vi hade TYDLIGEN glos-förhör i engelska, men det gic lysande! :D
sen ORIGENTERING, det gick ( ursäkta språket, ) men det gick åt helvetet.
sen drog ja o becca och sola på gräset, sen drog vi ut till skymningen, o typ bada!? :D
första doppet den 21 april tvåtusenelva :o
menmen, sen drog ja till kyrkogården, och slank i genom den lite snabbt,
och när jag kom hem, så hängde jag med pappa till en skjut- träning, det var faktiskt kul(:
sen drig vi ju hem såklart,
och nu sitter jag här och gör ingenting, xd



DAGENS VILL HA: mer pengar, :) 
DAGENS KLÄDSEL: shorts, strumpbyxor, linne, en skjurta, underkläder, och smycken.  
DAGENS FRISYR: plattat & utsläppt, och några krusar, som ja fixade för ett tag sen ;)
DAGENS LÅT: coconut tree- mohombi
DAGENS PLANER: vänta in släktingar och få presenter! :D
DAGENS SAKNAD: maja, moa, osv..
DAGENS DUMMASTE: jag xd
DAGENS MISSLYCKANDE: ingen som helst aning xd
DAGENS DROG: musik
DAGENS KÖP: glass tårta och dricka!
DAGENS GODIS: inget--
DAGENS HUMÖR: på topp! 
DAGENS CITAT: "lev livet, dö ung, och kom till helvetet som en kung"
DAGENS ROLIGASTE: många (:


en bild på dagens kläder kommer i nästa linlägg ifrån mig! (:

/isolde, som vanligt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0