dag 1: mig själv, i bild och text



vi är två stycken som driver denna blogg, men jag som skriver detta är isolde, isolde eriksson.
jag är tolv år, fyller tretton om fyra dagar, en är en glad och positiv tjej, är vad jag oftast får höra.
jag kan snabbt ändra humör, ifrån glad till snabbt ledsen, och såklart tvärtom.


jag bor i en liten stad med namnet kristinehamn, med min pappa, min mamma bor i stockholm,
och vi träffas inte så jätte ofta längre,
men hon kommer faktiskt på fredag, eftersom jag fyller år! ;)


mina inntressen är att vara med vänner, jag gillar även teater, skolan är väl ingen höjdare, men jag har inget val, och går dit dagligen...
jag älskar musik, och sjunger järna med, seriöst och oseriöst, haha!
min kamera är verkligen allt för mig, klarar mig inte utan den, som min bästavän,


jag har nog ingen riktigt allra bästa vän, men becca står mig nog närmast, verkligen en underbar chey!
och moa andreasson, hon har jag kännt verkligen hela mitt liv, och hon står mig nog lika nära som becca,
ni två är värda guld! jag har även många killkompisar som är värda guld, menmen, orkar inte dra upp namnen (:

bästa dagen på veckan är fredag och lördag, jag älskar att hänga medd kompisar, och chilla, gillar även med lördagen, att äta godis och dricka loka eller ramlösa, väldigt goda drickor.

i skolan har jag svårt för engelska och matte, annars går det väl okey.
mitt bästa ämne är nog bild och språk.
franska är faktiskt kul, och jag vill gärna lära mig språket! :)

jag är väldigt lång, cirka 1.71 lång, 39 i skostorlek, min våg går helfel, så jag har inte vägt mig på länge, och ni behöver inte få veta vad jag väger (A)


nej nu ska jag inte skriva mer om mig, men hoppas ni inte dog av tråkigthet, jag är inte så speciell (:
//isolde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0